43 dagar kvar

2009-04-23 @ 16:39:46

nu sitter jag här och äter popcorn :D det är riktigt mumsigt !
denna dagen har man ju varit ledig :) rätt skönt. ¨
har städat upp här lite och senare ska jag fortsätta med idrottspsykologin:).
annars kommer fia gnälla som vanligt, men kommer vara skönt att ha det gjort :) .
min pappa har jouren på crossbanan idag ! han tyckte jag skulle följa med och hjälpa till , men icke idag :/ .
och imorgon har jag endast morgonträning och idrottsmedicin så slutar halv tolv :)
Sen efter det ska jag med Josse på stan :D. hon ska hitta en kjol till konfirmationen
som hon ska på till helgen .
och till helgen ska jag och mamma till Nova :) .
köpa studentkläning och studentskor och även balskor så jag snart någon gång kan sy upp min klänning.
den behöver ju bara sys upp 30 cm eller så :S. om inte mer :O
men vill ha allt färdigt nu, och studentmössan har jag heller inte hämtat.
måste hämta den innan jag blir galen, börjar blir orolig för den annars !
nej nu ska jag göra något vettigt. ska fortsätta fylla i min jobbansökan :).
och sen blir de ju pluggplugg förmodligen ända tills det blir sovdags !
Heejs! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: josse

Hoppas det går bra med pluggandet;)

jaa:D imorrn ska vi gå på stan ;D haha

<3333

2009-04-23 @ 20:24:44
URL: http://josefiineberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback