43 dagar kvar

2009-04-23 @ 22:47:58

men snart bara 42 dagar kvar :) .
nu har jag suttit sen 5 och pluggat på en massa skit.
- idrottspsykolgin 2 arbeten
- specialidrotten 2 arbeten
- idrottsmedicinen 1 arbete

som sagt har gjort typ 5 arbeten ikväll och det känns förbannat bra :)
Nu ska jag nog lägga mig och ladda inför morgondagen
om det nu är något att ladda inför ;)
min morgonträning är ju inställd :) Micke messa och sa de :).
fast jag vill ha morgonträning för det är så skönt !
men nu har man ju bata idrottsmedicinen :)
hoppas den inte är för tråkig.
får väl upp och duscha imorgon bitti för jag orkar verkligen inte göra det nu :o .
ska möta upp den bästa i stan vid nio tiden ! :D
Nej nu är det sova för mig för jag borde vara trött med tanke på vad jag gjort.
och jag trodde bara jag skulle hinna bli klar med en grej
jovisst :D är lite stolt över mig själv faktiskt :):):
NAtttti.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback