42 dagar kvar

2009-04-24 @ 22:53:13

idag var det bra en kort liten dag. jag mötte upp den bästaste emelie istan:)
sen gick vi till skolan och jag skrev ut några arbeten. efter det var det frulle :)
Mummms . sedan började idrottsmedicinen ! fick bara papper på vad vi skulle göra.
en massa papper. lämnade också in en massa grejer jag legat efter med.
och det känns för jäävla skönt :D .
de blev mat efter de, var meningen att de skulle bli mat på skolan,
men quick och läsa tvingade med oss till Viking och så blev det.
sen gick jag och emelie mot stan och de andra blev kvar.
emelie begav sig till körskolan, duktig hon är :). och jag mötte upp Josse i stan :) .
en mycket fin kjol hon lag beslag på tycker jag! vääldans somrig !
Vi drog till maxi för jag skulle lämna in lite papper där :) sen blev de en glass minssan :D
sen blev de ÖB , alltid kul att kolla där inne lite :), de blev lite gottgott.
sen blev de stan :) varmt som fan var de . och varför har man så mkt kläder på sig :/ ?!!!
där vi träffade Bella, LIzette och Malin:). dom käkade på glassss !
senare blev de tåget och så.
hem och städa för tusan ! och blev typ färdig vid åtta.
m,en jag hade lovat mamma att städa huset , och ¨då håller jag det :)
får ju alltid plus och dessutom ska vi till Nova Lund imorn !
fy fan vad underbart! blir antagligen 3 par skor och en klänning , kanske + en klänning till :)  får se !
men nu ska jag göra ngt helt annat :).
och Josse jag vill ha bilderna nu ! :D
Heeejs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback