40 dagar kvar

2009-04-26 @ 17:18:10

uusch imorse kände jag mig itne alls bra . men mår riktigt bra nu.
Sprang lite tidaigare innan idag ! 4 km ! det är inte så mycket egentligen :)
och tänkte positivt gjorde jag med, måste fortsätta med detta , både för min skull , men mest för Gizmos skull, han behöver de :). men där jag sprang var där jäävla hönor och så klart ville han jaga dom ! ;@ fick lite sinne på han då  !
haha men men ! :) och sen efter det blev det en dusch och lite glass. nyttig jag är efter träningen !
nej fyfan ska sluta äta sånt gottigt skit ;)!
och nu blir det snart mat gottgott :) . en lektion imorn ! men ska inte skippa de !
har lite att köpa efter skolan, måste till kristianstad efter skolan och köpa ett par skor :) .
dom är itne så dyra och det är gött ;D. blir väl plugg ikväll ! måste göra historian men nej
Bella har boken som jag skulle få ! du måste komma till skolan imorn och ge mig den annars köttar jag dddig ! :) nej skoja bara ! :):) . men då får jag väl göra svenska istället ikv !

Säger bara lycka till min bästa vään! på halkan imorn :) <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

tack ! <3

2009-04-26 @ 17:19:22
URL: http://ehmliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback