39 daga kvar

2009-04-27 @ 18:21:34

förstår ni hur tiden kan gå så jääkla fort?! det förstår iallafall inte jag., !
idag blev de först svenska ! tu man var på den för han förklarade lite mer :)
sen efter det geografi ;( jag som trodde vi skulle få reda på proven men det sket sig !
får itne reda på det förrän på torsdag ! örk på de. sen blev de mat, var inte så farligt ändå:).
Det blev tåg till kristianstad med Bella , trevligttrevligt . jag skulle köpa skor som sagt :) .
sen blev det tillbaka till hässleholm och då åt vi på stan med emeliie och quicky . göttgött.
sen blev de tåg och buss hem, fick ju in på apoteket och köpa lite klorhexidin :P
gött, för min piercing är lite irriterad bara , :/ jag fastnade med den häromdagen ;(
det är därför :) sånt händer . ska köpa ny sån stav ! guttgutt :) .
en massa man msåte köpa nu :S det är helt sjukt ! 
och nu när jag kom hem blev det att springa en runda med gizmo :) .
fy han orkade inte mkt idag ! och jag ahr skit ont i vaderna!
och nu ska jag äta och duscha och efter de sätta mig med psykologin ! 
suuuuck....
imorgon är det bara en lektion för mig . geografi , fruktansvärt dryg lektion...
Heeejs... .

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback