38 dagar kvar

2009-04-28 @ 21:56:08

38 dagar kvar, kan fan inte tro att det nästan bara är en månad kvar till studenten !
idag hämtade jag äntligen min studentmössa ! :) det kändes för jäävla bra .
idag var det bara geografi ! och vi har börjat med något nytt igen !
jag som trodde att det ämnet var helt över, mestadels iallafall !
och gjorde psykologiprov , det gick itne helt bra :S fyyyy! hoppas jag klarade det men jag skulle ju itne tro det iallafall ! ;O
efter det så blev det stan och lite annat, sen blev de hem. fixa en massa grejer .
var på crossbanan efter det . min broder kör där och duktig är han !
Pappa körde dock inte idag !! jäävla mes (:
sen blev de åka hem och äta och efter det en lång promenad med vovvarna, skoj !
sedan spårade jag lite grann med gizmo:).
och nu sitter jag här med detta svenska möget :S
men det är inte så svårt ändå:) ....
nej nu får jag fortsätta ! ska hinna se andra avenyn också! hhiiihi.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback