17 april

2009-04-17 @ 18:00:15

bara 49 dagar kvar till studenten,
idag började det med morgonträning kl 7!
fyfan säger jag bara , det var jobbigt men rätt gött ändå :)
sedan blev det idrottsmedicin och det var lite mer ansträngande än vad det brukar , man blev lite svettig ! så funkade inte duscharna ! men de gjorde dem efgter ett tag som tur var :). wiiho.
var riktigt goood mat iskolan :) så de gick man ju och längtade efter .
Efter de tog vi tåg till höör och efter det buss till Hörby :) jäävla jobbigt !
det blev glass efter de mums.
Nästan en anka som blev påkörd ;( stackarn haha ;)!
sedan blev det att traska mot ICA Kvantum för jag skulle på jobbintervju där !
Det gick bra tycker jag iallafall men nu vet ju inte jag vad dem tycker ;O.
Om jag har riktigt tur så får jag jobb där i sommar , det hoppas jag jju på! :) hihih.
sedan tog vi buss till hörby station , och vidare buss till Eslöv ;D.
och tåg till hässleholm och äntligen buss till lilla mala .
och tacos på de !
nu blir de typ fotboll,

puss på gumpen (:

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback