16 april

2009-04-16 @ 21:05:11

torsdag idag och räknade ut att det är exakt 7 veckor imorn tills vi tar studenten! det är helt sjukt vad tiden gått fort.!
Känns som man nyss börjat ettan ! ;)
Började dagen med specialidrott ! :) läraren var sen som vanligt . men den sist specialidrottslektionen för iår :) , tacktack för de. ingen mer fys förutom morgonträningen ! så nu börjar man 12,20 varje torsdag !
Sedan blev det geografiprov i aulan ! kan ju säga att de kunde gått bättre om man bara pluggat på växthuseffekten , men nejdå ! pluggade bara på allt de andra . men hoppas på G ändå ! :) .
Efter det blev det att gå ner till stan , lilla bästavän övergav mig så jag gick med Bella och Josse istället ! ;D.
Blev att jag följde med Josse hem och gissa vad vi gjorde !
KLADDKAKA ! fan vad vi krängde :). mummmms ! sen begav jag mig hemåt.
och till sist hamna jag på soffan och somnade ! det var riktigt sköönt !
Fick även reda på idag att man är ledig TISDAG, ONSDAG OCH TORSDAG nästa vecka ! fy fan vad sköönt säger jag bara :) nästan som ett litet lov.
Nu känner jag mig helt trött , efter att jag sovit lite. ska nog lägga mig lite till ;)! :) .
Och ihelgen blir det förhoppningsvis skojiskoj med Emelie ! :)


Jag kommer aldrig låta något komma
imellan oss bästavään!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback