15 april

2009-04-15 @ 18:40:57

ännu en dag närmare studenten ! det känns fruktansvärt skrämmande ! ska hämta min studentmössa och de ! så fort jag kan :). För jag beställde ju sent, får ju ta de när där är öppet:)).
igår så var det skola endast en lektion och de var Geografi ! pluggade sig lite inför provet . sen efter de blev det pizza :) . haha ! sen tog vi bussen hem till Emelie för vi skulle plugga lite . vi var duktiga , skrev allt på datorn så nu har vi de på papper ! :). sen gick vi een jäävla lång runda och kollade fotboll ! sen gick vi hem till bästavän igen och forsatte plugga lite, sen kollade vi in andra avenyn . fan vad jobbigt det är just nu och kolla på! sedan var det att sova ! : ). 

Idag började det med filosofilektion , skulle bara gå igenom lite och sånt . sedan hade vi ingen psykologi , bli galen ! har mycket att ta igen där känns de som :/ :/ . men men. sedan svenskan där vi bara skulle få uppgifter och reda på vårt prov ! jääävla cp!! Sen så var de mat och en glass efter de sedan blev de bussen till Bästavän :). vi skulle plugga men vi somnade :D: så gött . Och har sökt in på högskolor också ! :D. och ska även på Jobbintervju på fredag ! Jag hoppas verkligen jag får de :) . och nu ska sätta mig återigen och plugga till Provet (Väder/Klimat) . men det ska väl gå bra .
!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback