13 april

2009-04-13 @ 20:57:23

denna dagen har varit seg !
Måste gå och söka jobb imorn för nu har jag fått några ideer på var jag ska söka ;) ! av Niklas såklart vem annars :) .  men måste få det gjort nu för har inte sökt på för många andra ställen bara typ 3 ! Sen körde mamma och dom till brukshundklubben sen somna jag i någon timme, märke inte ens när dom andra kom hem ! men men : ),, Känner att jag behöver plugga också,, men vart är orken egentligen !?
Börjar elva imorn slutar tolv : ).  en perfekt tid de ! .
Prov på torsdag ocskå , gäller att börja i rätt tid när det gäller geografin, mrn får väl börja imorn:).
och Bästavän kom hem idag också ! sköönt :) . <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback