12 april

2009-04-12 @ 15:45:51

idag är det fint väder . :) . det blev fest igår , lite problem var man skulle vara innan bara men till sist blev det i tyringe hos JOhanna . det var trevligt. :) men dom jäävla lekerna höll jag mig ifrån för fan ! .
sen blev det lite känligt och jag blev arg . men det är inget vi ska ta här, vi skiter i det :). vi hade alla så skoj ! : D . vi skulle senare ta tåg men den jävla maskinen fungerade ju inte som man köper ut biljetter på :S. men gött att slippa betala iaf ! de blev Björket iaf , men där var inte så roligt. Endast roligt att träffa lite skojiiigt foolk ;D. haha ! OOch sedan började det med att jag började må skituselt :S. mådde verkligen skit så jag och Josse gick därifrån ! och jag vet fan inte vad det var med mig !! som jag höll på. Var påväg in i ett annat hus , fattar ingenting :/ . HAHA mer säger jag itne här för det är djävulskt pinsamt ;). ;O . Sen kom vi till Qbar . var helt okey . jääävla cp som höll på , oooch öörk vilket jäävla par man såg , ;) . jag var näästan lite taskig där som skulle knuffa till dom men fick ju inte för josse  !:) .
och jag ville sova med Daniel men det blev inte så , så jag hade lite svårt för att somna ! var ju det enda jag ville :( .
nej nu ska jag äntligen installera om min dator och en massa annat :) för jag har virus på den ! :S och sånt typ. Får hoppas den fungerar bra efter det ! och jag blev så lycklig när jag kom hem :) Gizmo ylade efter mig när han såg mig ! han är så å jäävla bäst ! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback